Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Torsdag

På jobb. Vaknade 6.40! Fyfan, hatar när det händer!! Fast inte så konstigt när natten har varit rätt jobbig...Elliot kom in till oss redan vid midnatt. Min nacke är inte bättre direkt. Massage nästa vecka men det kan ju vara så att jag behöver gå till en kiropraktor eftersom jag har ont i nacken dagligen. Sen har jag köpt klipp och sling etc billigt så hoppas kunna beställa tid till det snart. I eftermiddag är det fotografering på dagis sen kommer Sanna och Alfie till oss för lite snack och middag. Ska hem om efter jobb och hämta kläder till fotograferingen. Gruppfoto imorse sen enskilda och syskon i eftermiddag. Ingen chans kläderna är rena liksom  Imorgon kl 10 kommer Linda och Emma med sina barn hem till oss  Vi var ju i samma föräldragrupp när vi väntade/hade fått våra små födda runt aug/sept -07. I helgen blir det jobb lörd och sönd. På måndag värderas vårt hus så vi ska försöka orka måla hallen uppe i helgen. Fryser! Dags att bli sjuk kanske...Hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback