Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Update

Såja, äntligen lugn och ro! Helt underbart! Fast hann/orkade jag duscha? Nope! Palla bry sig liksom...Med det jobbet är det nästan bortkastat. Nova somnade nästan nyss på soffan så nu bar jag upp henne i vårt rum. Hon ligger på madrass igen. Efter lite nattklydd är detta en lösning som resulterar i mest sömn. Då får det vara så. Min nacke är lite bättre men jag börjar få mer som värk i axlarna istället för den mer typiska nackspärrs smärtan. Idag lyckades mitt morgonarbete hos en vårdtagare resultera i att han blev "fullständigt nöjd" med mig. Att han är en av våra knepigaste (snällt uttryckt) vårdtagare gör det hela roligare :) Nu tv sen in i drömmarnas land medan stackars mannen min fortsätter målningen på nedervåningen. Stooor skillnad blir det med vitt istället för den konstiga brunaktiga färgen det var innan. Kommer dock ha rummet närmast fönstren kvar i den färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback