Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lgh

Ensam hemma med kidsen nu. Micke skulle börja tidigare, eg kl 18.

Imorse var vi ju och kollade på lägenheten i byn och blev överraskade när det visade sig att den var i 2 plan. Först en liten trappa utomhus sen ca 20 trappsteg där det bara var två dörrar. Sen kom vi in i en hall med grön heltäckningsmatta 😉 En minitoalett först till vänster sen köket efter med plastmatta och balkong. Till höger från hallen två stora rum, sovrum och vardagsrum som kan delas av till ett mindre sovrum, t ex till Elli. Trappan rakt upp från ytterdörren, heltäckningsmattan fortsätter och finns i hallen uppe oxå. Ett badrum med badkar rakt fram, garderober till höger och två sovrum i bra storlek till vänster varav man kommer till vinden från det ena. Massor av små skåp/garderober lite överallt. En gammal lägenhet med högt i tak, mkt speciell med renoveringsbehov. Vi är jätteintresserade. Ligger så centralt det går och jag gissar på att jag har 5 min gångväg till jobb, 10 min till skola och dagis. Cyklar man går det ju supersnabbt :) Vi blev riktigt glada och förhandlar just nu med fastighetsägaren om renovering, kostnader och tillträde. 110 kvm är den på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback