Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredagen den 13:e

Tycker att det är fredagen den 13:e ofta?

Sitter och kollar resor. Vi SKA iväg i sommar. Mina krav är: nära stranden eftersom jag ÄLSKAR såna vita stränder med blått klart vatten! All inclusive hade vi i Bulgarien och det var jättebra. Vi fick äta snabbt bara för Nova som då var 2 år satt inte stilla länge! Sen ett "riktigt" hotell tycket jag är bättre än det vi hade som var mer som ett "radhus" men utan trädgård. Det fanns en stenveranda, inte så praktiskt med småbarn. En bit var det oxå till restaurangen där vi åt. Hissen ner är bättre ;) Dyyyrt lär det bli eftersom vi är 5 personer och det verkar klurigt att boka ett rum eller lgh för en familj med 3 barn? Har ni tips? Spara spara!

Var ute på en lång runda, nästan 3 timmar innan idag. Gick förbi Philips skola och träffade honom både på vägen dit och hem :) Fikade oxå.

Nu ska jag lägga in tvätt och städa toaletter medans Micke och Elli åker och handlar. Nova är med grannen på lekplatsen :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi akte till Turkiet, antalya tror jag det var for nagra ar sedan med familjen. Det var jattebra familjestalle pa stranden. Jattefint boende, pool strand o bra restaurang! Inte sa fin strand dock...

Annars e Grekland min favorit men kan inte komma pa nat familjehotell bara...Corfu e jattefint men kanske inte sa barnvanligt? Fast man kanske kan hitta stallen? Halkidiki i Grekland e ett annat suverant stalle. Var en del svenskar dar vi bodde, pa en hotell som hette Naias. Precis vid stranden, pool etc. :-) Jattefin strand fast det blir djupt direkt sa inte sa bra for barn kanske....

Ni hittar sakert nat!

2012-01-13 @ 22:55:56
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback