Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

En timme

Ja en timme gör mycket! Elliot vaknade kl 7 imorse (!) Trodde jag. Mobilen stod på 7 men övriga klockor på 6. Allt som det brukar vara mao ;) Lite väl konstigt att han sover till kl 7 helt plötsligt liksom. Men det betyder oxå att han nyss somnat eftersom klockan eg är 19.30. Han är som en klocka. Halv åtta på kvällen är han jättetrött men kvart över sju pigg :)

Fick duschat barnen tillsammans med mig. Två (tre) flugor i en smäll :) Nova och jag måste oxå lägga oss snart. Lilleman lär ju vilja upp kl 6 imorgon.

Ledig imorgon eftersom jag inte kan hänga med på kommunrundan jag skulle på. Micke är fortfarande sängliggande. Hoppas det snart släpper.

Vid 13 träffade jag och barnen köparna till huset och skrev kontrakt sen åkte vi hem och åt lite. Jag tog Elli i vagnen och Nova cyklade. Mellan 14.45 och 17.45 var vi ute. Först ner till ica och handlade och sen till lekplatsen Nova och jag var på häromveckan. Elliot tyckte det var jättekul :) Vi satte oss i solen på en bänk och åt varsin glass oxå. Härliga väder! På lekplatsen träffade vi dagiskompisen T som är några dagar yngre än Elliot. De bor där nära lekplatsen. Imorgon ska vi ses och fika och leka :)

Philip kommer äntligen hem imorgon :) Det är inte miniorerna så vi hämtar honom direkt efter skolan 13.30.

Nä nu kallar sängen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback