Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Imorgon...

... måste vi ner i byn en sväng. Hoppas på fint väder för vi tänker såklart cykla. Nova vill nog testa sin nya cykel på en längre runda än runt husen här i vår "cirkel" eller vad man ska kalla det (bor ju längst ner på slutet av gatan) Bra träning med en längre tur nu när hon har större cykel. Hon är så duktig vår stora lilla tjej. Ramlar och slår sig men upp igen direkt "det där gjorde inte ont". Så har hon alltid varit ;)

På måndag jobbar jag till 13.30 så då kommer hennes cykel lämnas av på dagis på morgonen sen tar vi nog ÖF för fika och lek därefter. Micke slutar oxå 13.30 men han kan ju köra hem direkt och njuta av tystnaden eller nåt. Sen ska han på utvecklingssamtal på dagis ang Elliot lite senare.

Nu ligger jag och kollar tv och surfar i sängen. Sovmorgon imorgon så jag ligger i Philips rum. Imorgon kväll ska Micke in till Malmö, ngt med UFC... Så jag laddar upp batterierna. Tar nog bara med mig Nova och Philip imorgon till syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback