Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Läggdags...

... blir det nu. Är galet trött och har haft ont i nacken sen jag vaknade imorse. Haft Elliot bredvid mig nu i två nätter och det är aldrig en höjdare för nacken. Körde bil innan till netto och kunde knappt vrida huvudet. Hoppas kunna sova bort det på min "hälsokudde", sån som formar sig efter nacken/huvudet.

Imorgon skulle jag varit ledig men det blir utbildning istället. Blir lite extra timmar och det är ju inte fel. De sa på jobb att jag kan få ledigt en annan dag istället när utb osv hamnar på lediga dagar men det gör ingenting. Grundschemat är tre dgr ledigt, tre dgr jobba så visst har man lediga dagar.

Nä sova nu sen hoppas på lika fint väder som det varit hela veckan. Det kunde dock få vara lite varmare för en grad är inte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback