Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Spyor

Elli har spytt 2 ggr nu ikväll. Jisses vad jävla mycket det kommer!! Samtidigt stod jag och torkade upp soja, tappade hela flaskan (full) i stengolvet! Great när man är ensam hemma med alla 3! Men han tar det med ro, blir inte ledsen eller så :) Jag frågade honom när han slutat om han var klar "jaaa" svarade han. Sötnos! Han pratar inte så mycket vår kille men förstår honom gör man ändå och han förstår allt vi säger till honom. Även invecklade instruktioner ;)

Visning imorgon ju. Om inget annat händer. Har lite på känn att fler kommer spy. Jag borde väl inte gå till jobb imorgon eg men det BEHÖVER ju inte vara något....

We'll see.

Nova testar vårt tålamod något fruktansvärt just nu. En period hon är inne i. En ny. Igen. Inte som när jag var gravid men trotsig åt det hållet men fy, det är något jag aldrig mer vill uppleva. Tillvaron just då för drygt 2 år sedan bestod mest av utbrott, bråk och tårar och sen började det om och om igen.

Nog om det :) Det blev inte så mkt städat som jag planerat pga bråk mellan N och P och Ellis kräkningar. Och jo, han bråkar han med men inte i närheten av som de andra håller på. Främst är E ganska våldsam och hårdhänt. Knips, rivs, bits och slåss. Ibland såklart, inte alltid men han har sina stunder. Precis som de flesta barn I guess. Vi är noga med att markera att det INTE är ok. Han förstår ju mer än man kanske först tror.

Undra hur det ser ut i vår nya lgh! Nytt golv skulle de lägga i hallen sen andra delar som oxå blev skadade i vattenläckan. Resten gör vi med start 1 maj och hoppas att det tar max 1 månad så vi kan flytta in 1 juni. Innan semester och sen resan. Men allt hänger ju på när köparen av huset kan flytta in. En har avbokat så 3 familjer kommer imorgon hittills. Spännande!

Klockan ringer 6 imorgon så bäst att sova. Man vet ju aldrig hur länge det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback