Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vaken mitt i natten

Lite sent för mig att vara vaken så här dags... Fick skitont i huvudet vid 18-tiden och vid 19 var det så jag fick lägga mig. Vaknade kl 21. Både Nova och Elli sov då. Huvudvärken var borta iaf! Så skönt. Hoppas inte det är migrän jag håller på att utveckla, det vill jag verkligen inte ha!!

Var hos sis idag med kidsen och mamma :) ÖF innan dess. Xander är för go 💗

Har bestämt mig för att börja träna på gym igen och vara något mer (mkt) konsekvent denna gång :)


Pics :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/530028/images/2012/pic_508f05cbe087c322e5dd78b5.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Unni

Fina bilder som alltid! Ja! Börja på Time! Vill ha träningskompis så att man kan sporra varandra. Har tränat SH'bam idag, kul! :)

2012-10-30 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback