Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

13 dgr

13 arbetsdagar kvar (om jag får ledigt 12:e på skolavslutningen) De kommer gå fort har jag en aning om :) Mkt att göra tills dess och på jobb dessa veckor lär det vara fullt upp.

Känns lite konstigt att jag ska tillbaka till mitt andra jobb sen (hemtjänsten) Hade eg bara till 31 maj men så blev det förlängt till 31 aug. Så 3 v kvar när jag är tillbaka från semestern. Letar jobb som en tok då det schemat inte alls passar mig eller familjen. Dock saknar jag vissa på jobb mkt :) Ska till M snart som ska hjälpa mig med mitt hår som just nu har en 8 cm utväxt (!) Jag vägrar dock lägga 1200 kr på klipp och slingning. Sååå dyrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback