TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Besök 😊

Idag var jag och Elliot först hemma pĂ„ förmiddagen. Jag fick fixat med disk, tvĂ€tt och stĂ€dat nedervĂ„ningen. Mamma kom hit en svĂ€ng och vi fikade och tog en promenad till mitt jobb (glömt mitt paraply dĂ€r...)

Strax innan kl 13 hĂ€mtade vi Nova som had förlĂ€ngd skoldag pga en förestĂ€llning. Vid 13 skulle vi vara pĂ„ Ellis granndagis för att se en clown upptrĂ€da. De har cirkus som tema pĂ„ dagis just nu och lediga barn var vĂ€lkomna tillsammans med förĂ€ldrar. 

Efter det gick vi ca 50 meter till ÖF och stannade dĂ€r till 16.

Hem och ta det lugnt en stund sen laga mat: spagetti och köttfÀrssÄs.

Fick sen ett sms frĂ„n Amelie, min pappas fru om det var ok att de kommer redan ikvĂ€ll, runt midnatt. SĂ„klart 😊 Barnen blev överglada! Dock lĂ€r de inte orka/kunna hĂ„lla sig vakna tills dess 😊 Nova och Philip har dessutom skola imorgon. 

SĂ„ nu slappar vi lite sen ska jag fĂ€rdigstĂ€lla Novas rum som de kommer lĂ„na i en vecka. Ska till netto oxĂ„ och köpa vĂ€rmeljus. De Ă€r SLUT hĂ€r hemma 😼




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback