TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Bak & mys 💗



Nu Àr kakan i ugnen (sockerkaka med Àpplebitar i), Nova leker pÄ rummet och Elliot kollar tv. Jag tÀnkte vila em stund. Haft en hemsk huvudvÀrk igÄr och idag. Fick gÄ till Apoteket för en stund sen och köpa Ipren, nÄgot bÀttre Àn Alvedon. KÀnns redan bÀttre.

Jag och Elliot var pĂ„ ÖF innan och cyklade sen till skolan och var dĂ€r till 11.45 ca. TrĂ€ffade Philip oxĂ„ 😊

FĂ„tt plats att sĂ€lja pĂ„ ÖF:s loppis! Lördagen den 21/9 kl 9.30-13.30 pĂ„ Korsbackaskolans kulturscen *REKLAM* 😉 Kom och fynda!! SjĂ€lv jobbar jag 7-15 bĂ„de lördagen och söndagen sĂ„ att handla blir det inte tyvĂ€rr men vi kommer sĂ€lja sĂ„ har en del arbete framför oss nu. Kommer hjĂ€lpa till pĂ„ fredagen innan, börjar 15 dĂ„ sĂ„ har lite tid att stĂ€lla iordning, ta dit mina saker mm. Sen pĂ„ lördagen efter kl 15 ska jag till ÖF:s lokal och hĂ€mta ev pengar och hjĂ€lpa till mer om det behövs. Jag vill göra vad jag kan 😊

Ledig idag och imorgon, tagit ett extra pass pÄ fredag 7-13.





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback