Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Friskvård & hälsa

Nya jobbet går jättebra! Det är kul och spännande 😊👍 Den ena dagen är inte riktigt den andre lik och det gillar jag. Annars blir det lätt tråkigt och same same liksom. Det är såklart jobbigt oxå eftersom många av barnen är väldigt sjuka och aldrig blir friska. Det är riktigt sorgligt och ska jag vara ärlig så kommer jag nog aldrig vänja mig vid det, alltså som ett normaltillstånd. För det är inte normalt tycker jag. Barn ska få vara friska och slippa hjärntumörer och epilepsi bl a. MEN jag ska verkligen göra mitt allra bästa för att försöka göra skillnad för dessa barn 💗 

Att köra moppe går btw utmärkt! 18 min blankt Kävlinge-Lund 👍👍

Börjar nya kusen nu oxå (mkt på G!) Friskvård och hälsa heter den. Det är ju modernt och ligger i tiden så tänkte att jag får vara lite trendig, right?? Haha. Registrerade mig nu ikväll och skulle titta lite på första uppgiften så jag fick mig en uppfattning om hur de vill att jag svarar mm. Det slutade med att jag gjorde den nästan klar 👍😉 Kommer nog fixa den imorgon och skicka in. Måste ordna med försäkring till bilen och moppen. Ska byta bolag. Jobbar kväll imorgon och kan ej ringa när hag jobbar dagtid. Annars är jag ledig på onsdag. 

Igår hade vi kalas x 2 för Nova och hade hon kul eller 💗😉😊👍 Vi hade fullt hus (på Mickes jobb) med 22 ungar inkl våra egna tre haha.

Lite pics:



















Lägg till mig på insta om ni vill: underbarabarn heter jag där 😊




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Så roligt att du trivs!

Och jag är säker på att du kommer att göra skillnad!

Du är rätt kvinna på rätt plats :-)

Kram Yvonne

2014-08-30 @ 14:08:20
URL: http://yvonnedennismatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback