Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Testkörning



Fredag idag. Sista lediga dagarna nu innan jobb och skola/dagis drar igång. Jag är iofs ledig måndag, fredag och söndag kommande vecka. Skönt med en mjukstart iom att allt blir nytt för mig med nya jobbet. 

Körde en restrunda till jobb idag. Startade 9.30 och var framme 9.50 sen körde jag tillbaka direkt (kunde ju iofs kört runt lite i Lund...) och var hemma igen 10.10. Helt ok eller hur?? 👍 Dock har vi fått ett erbjudande om 2 veckors gratis resor via Skånetrafiken. Funderar på att utnyttja det. Å andra sidan kostar bensin med moppen tur och retur 7 kr per dag 😆

När barnen ätit lunch ska jag och Nova ta moppen och lämna ut de sista inbjudningskorten till hennes klasskompisar som bor på landet. Eller Kävlinge är ju landet men utanför "byn" 😉

Annars händer det inte alltför mycket. Philip ska på läger fred-sönd och åker vid 16. Han väntar på att sina kläder ska torka så han kan packa. Han tvättade och hängde det efter träningen igår 👍 Bäst att lära dem i tid.

Ska måla garderobsdörren (under trappan) en tredje gång sen är det mesta nog klart. Ska köpa fyra lister att sätta mellan kök och matplats och mellan hall och matplats.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback