Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Leos lekland




Jobbedagen gick lätt över förväntan då jag trodde jag skulle vara jättetrött efter så många dagars ledighet. Att dessutom gå upp klockan 6 kändes overkligt. Men, jag är ju så van vid att gå upp tidigt så då är det nog lätt att komma in i rutinerna igen.

Fick ett sms vid 11.30 om jag ville följa med till Leos lekland med kidsen och Mickes systers familj. Klart! Där är skitballt 😊 Vi var där 14.30 och åkte därifrån 17.30 ca.

Dagens middag; biffar och broccoli. Blir samma till lunch imorgon på jobb. Jobbar 7-16 imorgon så skapligt lång dag. Möte 13-16 😴

Kvällens projekt: hitta mina nycklar annars kan jag inte cykla till jobb/dagis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback