Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ⓊⓅⒹⒶⓉⒺ

Det är vååår äntligen 👍👍 Det är helt underbart! Idag vabbar jag med Nova men jag är minst lika sjuk jag, båda tvär fick positivt utslag på strep A provet på VC idag = halsfluss 😦 Kåvepenin för mysan och Tikacillin för mig, same shit different name...

Kommer inte jobba imorgon sen fredag får vi se. 

Nyligen firade vi påsk i Svedala och det var mycket trevligt 🐣 

Nästa stora händelse är när ⒺⓁⓁⒾⓄⓉ fyller hela 5 år vilket infaller den 26/4 dvs snaaart 💗😊 Lär bli kalas 25:e för både kompisar och släkt sen på själva födelsedagen får prinsen själv välja aktivitet 👍

ⓉⓄⒹⒶⓎⓈ






ⒺⒶⓇⓁⒾⒺⓇ






ⓉⒽⒾⓈ ⓜⓄⓃⒹⒶⓎ








ⓈⒶⓉⓊⓇⒹⒶⓎ 🐣 ⒺⒶⓈⓉⒺⓇ






ⒻⓄⓃⒹⓉⒶⓅⒺⓉ ⓈⓄⓋⓇⓊⓜ 👍


Påsk hos oss






💗💗



Jens från dagis har varit hos oss en helg 👍




Elliot gick själv  på sitt första kalas 🎁


ⓏⒺⓁⒹⒶ 1⃣ ⓎⒺⒶⓇ ⓄⓁⒹ 🎁💗


ⒿⒶⓀⓄⒷ 4⃣ ⓎⒺⒶⓇⓈ ⓄⓁⒹ 💗🎁



Stinsgården 




Hos moster




Philips fot är bra igen 👍



Sett lite Beck filmer 👍👍






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback